Bij het draaiende houden van een vereniging komt veel kijken. Om de werkzaamheden te verdelen zodat het behapbaar is voor een ieder, zijn er diverse commissies opgericht door de jaren heen. Onderstaande commissies halen veel dagelijkse werkzaamheden uit handen van het bestuur. Uiteraard vindt er regelmatig overleg plaats tussen het bestuur en commissies om elkaar op de hoogte te houden van alles wat er speelt.

Activiteitencommissie:

De activiteitencommissie organiseert jaarlijks sponsorac
ties zoals de Poiesz jeugdsponsor actie en de familiedag aan het einde van het seizoen. Op dit moment bestaat de commissie uit de volgende leden:

Jellie Venema – Hendrika Mulder
Sybrigje Schievink – Betty de Vries

Technische commissie jeugd:

De technische commissie jeugd is het aanspreekpunt
voor leiders en ouders van alle jeugdteams. De verantwoordelijkheden zijn: Trainers/leiders overleg Teamindelingen Aanspreekpunt voor alle jeugdteams Contact Rijperkerk Zaalvoetbal jeugd Voetbalschool Aanstellen trainers/kaderledenDe commissie bestaat uit:

Tjitte Kooy, Jurrian Schievink en Klaas van der Heide.

Technische commissie senioren:

De technische commissie senioren zijn aanspreekpunt
voor alle senioren teams (mannen en vrouwen). De verantwoordelijkheden zijn: aanspreekpunt voor de leiders aanspreekpunt voor de trainers aanstellen nieuwe trainers/kaderleden werven nieuwe spelers De commissie bestaat uit:

Jappie Spijkstra en VACANT.

Werkgroep planning kantinedienst en lotenverkoop:

De werkgroep verzorgt de planning voor de kantinedien
sten op ochtend, middag en de lotenverkoop bij thuiswedstrijden van het 1e elftal. Tevens werven zij nieuwe vrijwilligers hiervoor. De werkgroep bestaat uit:

Margriet Mulder

Senioren-Commissie

Deze commissie moet het beleid formuleren wat ertoe gaat leiden dat de SVS zowel op sportief als sociaal vlak weer aantrekkelijk wordt voor de huidige spelers van SVS, voor nieuw te werven voetballers en voor iedereen in het algemeen die de SVS een warm hart toedraagt. Het verstevigen en optimaliseren van een financieel gezond fundament voor de vereniging maakt vanzelfsprekend ook deel uit van de opdracht.

De commissie bestaat uit:

⁃ Christiaan Hofstra (voorzitter )
⁃ Jappie Spijkstra
⁃ Frank van Delden