Op zaterdag 3 april 2021 zijn Ale Wietse Mulder en Fokke Hiemstra begonnen met de graafwerkzaamheden voor twee nieuwe kleedkamers op ons sportpark.

We hebben een enthousiaste groep vrijwilligers bereid gevonden om de bouw van de kleedkamers te realiseren. Mocht u uw steentje bij willen dragen aan de realisering van de kleedkamers, dan kunt u zich opgeven bij het bestuur. Of gewoon even uw gezicht laten zien als de bouwers bezig zijn.

Na de realisatie van het nieuwe trainingsveld, nu dus twee nieuwe kleedkamers. We mogen trots zijn dat we dit op deze manier voor elkaar krijgen.

Met de realisatie van de nieuwe kleedkamers spelen we in op de behoefte van de leden en zowel het nieuwe    trainingsveld als de kleedkamers zijn voorzieningen die aan de eisen van deze tijd voldoen.

Stapje voor stapje bouwen we in het dorp aan een place to be waar sport in combinatie met gezelligheid samen komen.